“Takde orang nak kat abang. Single macam ni la..” – Betul ke Remy Ishak putus tunang Ada Video

Tanggal 1 Mei ini, genap dua tahun pelakon Remy Ishak mengikat tali pertunangan dengan wanita pilihan hatinya, Roszaliza Yusof.

Namun baru-baru ini, pelakon drama Pujaan Hati Kanda itu memberi bayangan seolah-olah statusnya sudah kembali solo tanpa menyulam perhubungan cinta.

Menerusi satu sesi Instagram Live, pelakon berusia 36 tahun itu mengakui masih bujang apabila salah seorang peminat menasihati dirinya agar tidak menjamah makanan dengan kuantiti yang banyak.

Pertanyaan tersebut dibalas oleh Remy dengan mengatakan tiada masalah sekiranya berat badan bertambah kerana tiada siapa mahukan dirinya lagi.

Video Abang Okey

Video Kalau nsem2 pun x da orang nak…

“Takpe dik, takde orang nak kat abang dah. So abang okay je, gemuk ke macam mana. Kalau handsome2 pun takde orang nak, so kita gemuk pun takpe la.

“Single kan macam ni la. Jual diri, promote diri nampak..” katanya.

Walau bagaimanapun, setakat ini tiada sebarang kenyataan rasmi mengenai status perhubungan mereka untuk diberitahu kepada peminat dan netizen.

Remy atau nama sebenarnya, Mohamad Zalimei Ishak dan wanita tersebut yang juga merupakan seorang pengasas produk kecantikan mengikat tali pertunangan pada Mei 2017.

Cantik orangnya

Sumber : Instagram Remy Ishak

Artikel Berkaitan: Biodata Ezza Yusof, Gadis Cantik Milik Remy Ishak

Tanggal 1 Mei 2017 mencipta kenangan terindah buat Ezza Yusof apabila mengikat tali pertunangan dengan kekasih hati, pelakon kacak terkenal, Remy Ishak.

Majlis pertunangan berkenaan diadakan di kediaman Ezza Yusof di Pahang. Menariknya, berita baik ini mula tular dan sensasi di laman sosial apabila Ezza Yusof memuatnaikkan gambar pertunangan di Instagram miliknya. Setakat ini, mereka berdua masih merahsiakan tarikh perkahwinan mereka.

Apa-apa pun, kami di Azhan.co ingin mengucapkan tahniah buat Ezza dan Remy serta mendoakan agar perhubungan ini kekal dan bahagia sepanjang hayat.

Untuk pengetahuan pembaca, Ezza Yusof merupakan pemilik perniagaan kasut wanita dan kasut pengantin iaitu @2morrowbridestory serta @2tomorrowmy. Jom kita berkenalan dengan usahawanita cantik ini.

Nama Penuh: Roszaliza Yusof, Nama Komersil: Ezza Yusof, Tarikh Lahir: 23 April 1983, Umur: 34 Tahun (2017), Asal: Pahang, Kerjaya: Ahli Perniagaan, Agama: Islam, Bangsa: Melayu, Warganegara: Malaysia, Instagram: instagram.com/ezzarl

Trivia Menarik Ezza Yusof

Mula mengenali Remy Ishak sejak tahun 2013. Mempunyai dua anak angkat bernama Dania dan Damia. BFF kepada aktres cantik, Nad Zainal. Seorang yang sangat menggemari fesyen dan selalu memuat naik gambar trend pemakaian terkini serta design kasut/heels di Instagram miliknya.

Merupakan Pengarah Urusan Roistz Labels. Mula menggenakan hijab pada Februari 2017 lalu. Mempunyai lebih 11,000 pengikut di Instagram miliknya.

Artikel Berkaitan: Remy nafi tunang status janda

SERI KEMBANGAN: Pelakon, Remy Ishak, menegaskan segala keputusan berkaitan soal mendirikan rumah tangga terletak di tangannya dan beliau sendiri tidak terburu-buru untuk berbuat demikian.

Remy, 36, memberikan alasan beliau perlu bersedia dari pelbagai sudut, terutama kewangan, kerana sebagai lelaki dan bakal ketua keluarga, perkara itu amat penting buat dirinya.

“Saya bukanlah seorang yang kaya. Bukan berduit sangat pun. Jadi, kenalah kumpul duit dulu sebelum mendirikan rumah tangga.

“Mujurlah tunang saya tidak terlalu mendesak dan memahami situasi saya. Kalau dia mendesak sekali pun, saya tetap dengan keputusan saya dan tiada siapa boleh mengubah pendirian itu.

“Mahu atau tidak, dia kenalah terima hakikat berkenaan,” katanya ketika ditemui pada sesi fotografi pelakon drama bersiri lapan episod berjudul Dosa, di sini hari ini.

Menerusi drama kolaborasi tiga negara arahan Ifa Isfansyah itu, Remy memegang watak sebagai Farid Latif. Turut berlakon dalam naskhah berkenaan ialah Ashraf Sinclair, Hisyam Hamid, Roy Marten, Shenty Feliziana dan Reuben Elishama.

Mengulas status tunangnya yang dikatakan sebagai janda anak satu seperti ditularkan baru-baru ini, Remy menafikan perkara berkenaan.

“Dia belum berkahwin,” tegasnya ringkas.

Remy atau nama sebenarnya, Mohamad Zalimei Ishak, dan pilihan hatinya, Roszaliza Yusof atau Ezza, yang juga seorang pengasas produk kecantikan, bertunang pada Mei tahun lalu. Sumber bharian

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber  : Memorikini

 

Apa Kata Anda?

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*