“Nanti Di Akhlrat, Takkan Ditanya Pun Nama Setiap Anggota Kumpulan Yang Anda Taasubkan,” – Ini Pesan Alif Satar Buat Semua

Penyanyi dan hos, Alif Satar berharap agar peminat tidak terlalu tksub terhadap seseorang artis yang mereka minati.

Malah katanya lagi, perkara tersebut tidak akan ditanya di akhlrat nanti.

“Tak perlu terlalu taasub dengan artis. Nanti di akhlrat, takkan ditanya pun nama setiap anggota kumpulan yang anda taasubkan itu,” katanya seperti yang dipetik dari Harian Metro.

Terdahulu, hos program Big Stage itu diminta mengulas mengenai kcaman yang diterima dari peminat kumpulan dari Korea Selatan, Bangtan Boys atau BTS yang menghntamnya baru-baru ini kerana kononnya, dia tersalah memberi fakta mengenai jumlah anggota kumpulan berkenaan.

Bapa kepada tiga cahaya mata itu bagaimanapun memahami bagaimana rasa minat mendalam terhadap seseorang artis.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

reaksi bila geng2 BTS kecam kau bila kau cakap “lagu ni 8 orang nyanyi tau” … 😁 sila bahas, Boy with luv berapa orang nyanyi. #BigStage

A post shared by Alif Satar™️ (@alifsatar) on

Akan tetapi usah ia sampai berlaku pergduhan.

“Instagram tak sepatutnya menjadi tempat yang terlalu serius. Saya faham bagaimana rasanya meminati seseorang artis kerana saya sendiri pun peminat fnatik Datuk Seri Siti Nurhaliza.

“Tapi, dalam pada kita meminati seseorang artis atau kumpulan seperti BTS ini, janganlah sampai berlaku pergduhan. Jangan jadi terlalu snsitif dan taasub,” jelas Alif.

Selain ditanya sama ada dia gentar apabila berhadapan dengan situasi sedemikian, bintang ini juga menyifatkan apa yang berlaku sebagai suatu yang lucu.

“Bagi saya secara peribadi, apa yang berlaku itu sangat kelakar. Ada yang menghntam dan ada juga ‘army’ menyokong saya kerana mereka tahu, saya tak sebut benda salah pun,” katanya.

Dalam perkembangan lain, Alif baru saja mengumumkan mengenai Konsert Amal Countless Blessing Alif Satar & Raihan yang akan berlangsung pada 2 November depan di Stadium Juara, Kompleks Sukan Bukit Kiara, Kuala Lumpur.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: Harian Metro, Instagram Alif Satar via MH

Apa Kata Anda?

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*