Dianggap Kurang Sivman, Tapi Bila Wanita Ini Buka Mulut Mengaji Al-Quran, Alunannya Sangat Merdu Sekali

DARI segi luaran, wanita ini yang berada dalam keadan tidak terurus ini dianggap kurang sivman oleh masyarakat sekeliling.

Namun, apa yang mengejutkan dia memiliki suara yang sungguh merdu saat memperdengarkan ayat-ayat suci Al-Quran sehingga membuatkan orang ramai terkejut dan terpegun.

Seorang penggun Facebook, Rahcman Payuyu telah memuatnaik video wanita ‘giIa’ berusia dalam lingkungan usia awal 50-an membaca Al-Quran setelah diminta oleh orang kampung.

Rakaman video berdurasi 5 minit 32 saat itu tular di media sosial sehingga menerima lebih 44 ribu perkongsian dan 27 ribu tanda suka dari netizen.

Rata-rata netizen yang menonton video tersebut melahirkan rasa kagum seolah-olah tidak percaya yang suara merdu tersebut keluar dari mulut seseorang yang dianggap giIa itu.

VIDEO :

 

Subhanallah..!! Orang gak waras tapi suaranya merdu skli.Smoga ALLAH SWT memberikan kesehatan padanya.Amiinn

Posted by Rahcman Payuyu on Friday, September 27, 2019

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : Rahcman Pa yuyu via KLPRESS

 

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Apa Kata Anda?

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*