Kongsi Rakaman Penunggang Motosikal Dalam Hujan, Tapi Ketawa Si Perakam Buat Ramai Terhibur!

Sejak akhir-akhir ini boleh dikatakan setiap hari hujan lebat turun membasahi bumi. Disebabkan itu sesetengah kawasan di ibu kota dinaiki air dan menyebabkan perjalanan pulang dari tempat kerja terganggu.

Di musim hujan sebegini sememangnya melihatkan penunggang motosikal yang paling kasihan sekali. Lebih-lebih lagi jika hujan lebat, tapi mereka tiada pilihan dari meredahnya.

Jika ada pilihan mungkin mereka dapat berlindung di bawah jambatan atau pun jejantas sementara hujan kembali reda.

Namun ada juga yang memakai baju hujan untuk melindungi diri dari basah. Itu perkara biasa dapat dilihat, namun tidak seperti penunggang dalam satu video yang tular baru-baru ini.

Dalam video itu kelihatan penunggang motosikal meredah hujan dengan satu bekas plastik besar menutupi kepalanya.

Macam mana agaknya dia nampak depan?

Perkongsian dari Instagram radio Sinar ini meraih perhatian ramai dan rata-ratanya meninggalkan komen seperti berikut:

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Macammana dia tengok jalan tu? Bukan biasa-biasa dia ni. 😂😂 #sinarkongsi

A post shared by SINAR (@sinar_my) on

 

“Tak baik ko gelak hahhaha”

“Aku gelak sebab orang dalam kereta ni gelakk..”

“Saya lebih tergelak dengan gelak dia..”

“Ikhlas gelaknye”

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

 

Sumber: Sinar_my via HCL

Apa Kata Anda?

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*