“Kadang Cara Menulis Biar Ada Sifat Belas Kasihan Pada Orang Lain..” -Siti Sarah KesaI

Baru-baru ini telah viral dimana Shuib ada komen di instagram Jihan. Dimana Shuib hanya bergurau dengan jihan sahaja.

Tampil serba merah, ia merupakan penampilan pertamanya di Gegar Vaganza 6, Ahad lalu.

“GV6 WEEK 1 Tema : Merah Makngah .#jihanglamsquids,” tulisnya.

Dalam pada itu rakan pengacara, Shuib telah memberikan komen yang menghiburkan di entri tersebut.

“Klu aku tau ko akan cantik sebegini rupa,masa mgu pertama Rajalawak 3 aku dah mengorat kau,,tp maIangnya waktu tu kau membutakan mata aku @jihanmuse,” tulis Shuib di ruangan komen gambar tersebut,” tulis Shuib.

Menghiburkan apabila hos rancangan GegarVaganza itu turut memberikan respon terhadap komen yang diberikan oleh Shuib.

“@shuibsepahtu nasib baik aku tau ko akan kekal sebegitu,” baIas Jihan.

Bagaimanapun, gurauan itu telah dimanipulasikan tajuk artikel oleh saIah  satu media yang membuatkan Siti Sarah merasa kesaI.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kadang2 cara menulis biar ada sifat belas kasihan pada orang lain .. jangan kerana sesuap nasi awak sanggup bagi headline yg menganiaya org lain .. kawan wartawan lain pun bayak yg pick up jugak story ni .. tapi semua faham Haedline yg bahya macam ni org tak pakai ! Lagi mereka berdua ni dah menikah dan dah ada anak! Jangan lah sebab penulisan awak ni keluarga orang kucar kcir!!! Apa niat awak tulis headline macam ni?? Awak memng suke ke klau org bercerai berai? Puas ke hati awak ?? Suka ke tengok anak anak kecil tak de mak tak de bapak?? Puas hati awak!!😭😭😭😭 sila paham tak semua org baca artikel dalam!! Sedikit sebanyak org akan percaya pada tajuk.. yang berunsur fitnah ini.. #jangankeranacukurbululimaminitkausangguptengokorangbercerai

A post shared by Siti Sarah Raissuddin (@sitisarahraissuddin) on

“Kadang2 cara menulis biar ada sifat belas kasihan pada orang lain .. jangan kerana sesuap nasi awak sanggup bagi headline yg menganiiaya org lain .. kawan wartawan lain pun bayak yg pick up jugak story ni .. tapi semua faham Haedline yg bahya macam ni org tak pakai ! Lagi mereka berdua ni dah menikah dan dah ada anak! Jangan lah sebab penulisan awak ni keluarga orang kucar kcir!!! Apa niat awak tulis headline macam ni?? Awak memng suke ke klau org bercer@i berai? Puas ke hati awak ?? Suka ke tengok anak anak kecil tak de mak tak de bapak?? Puas hati awak!!😭😭😭😭 sila paham tak semua org baca artikel dalam!! Sedikit sebanyak org akan percaya pada tajuk.. yang berunsur fitn@h ini.. #jangankeranacukurbululimaminitkausangguptengokorangbercer@i” – Siti Sarah

Ramai juga netizen yang setuju dengan luahan Siti Sarah :

Ada juga yang turut terhibur dengan komen Shuib di ruangan komen ig isterinya itu.

Apa-apapun, semoga rumah tangga Siti Sarah bersam Shuib kekal bahagia dunia dan akhlrat.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : IG Siti Sarah, KLPRESS via Keramat Viral

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Apa Kata Anda?

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*