Ibu P4nik Melihat Tanda Hitam Dalam Mulut Anak, Nurse Kata Tanda Lahir, Tapi Ibu Berker4s Menafikannya

Seorang ibu biasanya akan sedar apa-apa perubahan pada anak-anak mereka. Begitu juga ibu ini yang dikenali sebagai Darian Depreta ini. Pada suatu hari, Darian perasan macam ada sesuatu yang pelik dalam mulut anaknya yang bernama Bella.

Dia pun melihat dengan lebih dekat untuk memeriksa benda tersebut dan alangkah terperanjatnya dia apabila melihat ada benda hitam dalam lelangit mulut anaknya!

Darian berkata pada mulanya dia cuba untuk membersihkannya sendiri tetapi apabila tanda itu tidak tanggal, dia terus menghubungi ibunya dalam keadaan panik. 30 minit kemudian dia membuat temuduga dengan doktor untuk melihat keadaan anaknya.

nangtime.com - Ibu Panik Melihat Tanda Hitam Dalam Mulut Anak, Nurse Kata Tanda Lahir, Tapi Ibu Berkeras Menafikannya

Apabila mereka pergi ke pejabat pengamal perubatan, jururawat sekali lagi cuba untuk mengelap bahagian lelangit mulut anaknya itu tetapi berkata dia tidak pernah lihat sesuatu seperti itu.

Jururawat hanya dapat memberitahu Darian bahawa ia adalah tanda lahir, tetapi Darian tahu itu tidak benar kerana dia selalu membersihkan mulut anaknya dan tanda tersebut tiada di situ sebelum itu.

nangtime.com - Ibu Panik Melihat Tanda Hitam Dalam Mulut Anak, Nurse Kata Tanda Lahir, Tapi Ibu Berkeras Menafikannya

Dia kemudian diberitahu bahawa anak perempuannya akan ditemukan dengan 2 pakar. Selepas menegaskan tanda dalam mulut Bella bukan tanda lahir, jururawat memutuskan untuk mencuba memeriksa sekali lagi dengan lebih teliti.

Darian kemudian menunjukkan dihujung tanda bulat itu kelihatan putih, jadi jururawat itu dengan sedaya upaya cuba menghakis lelangit bayi itu sehingga tanda itu tertanggal.

Baru mereka tahu tanda hitam itu sebenarnya ialah cebisan kotak!

nangtime.com - Ibu Panik Melihat Tanda Hitam Dalam Mulut Anak, Nurse Kata Tanda Lahir, Tapi Ibu Berkeras Menafikannya

Si ibu ini kemudiannya memberitahu yang anaknya si Bella memang suka menggigit benda seperti kotak disebabkan giginya baru nak tumbuh. Darian bersyukur kerana tiada apa-apa yang tidak diingini berlaku kepada anaknya.

Sumber: Darian Depreta

Sumber : nangtime.com

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

 

Apa Kata Anda?

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*