[VIDEO] Atikah masih tak mngaku Kesalahannya , Ini nasib yang bakal dia terima

Svspek k3s bn0h Siti Nur Surya Ismail di Kampung Lubok Batu, Telemong, Kuala Berang pada 1 November lalu dihadapkan ke Mhkamah Maj1stret Marang hari ini atas pertdhan membnuh.

Menurut laporan Kosmo! Online, tertduh seorang pelajar tingkatan enam, Siti Nur Athirah Azmi mengangguk faham dan tiada pengakuan direkodkan selepas pertdhan dibacakan.

Tertvduh berusia 19 tahun yang juga kenalan mngsa didkwa mengikut Sksyen 302 Kanvn Kesks4an yang memperuntukkan hvkman m4ti mand4t0ri jika sab1t kesaIah4n.

Ibu t3rtvduh masih yakin bhawa anaknya tidak melakukan perkara tersebut. 

Untuk pengetahuan, kejadian tersebut berlaku pada 1 November lepas. Ianya berlaku pada waktu pagi ketika m4ngsa hanya bersama Ibunya yang t3rlantar s4kit di rumah di Kampung Lubuk Batu, Telemong. Hal itu disedari adiknya yang berusia 15 tahun yang baru pulang dari sekolah. 

 

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

 

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber : http://transformasi.pw/

Apa Kata Anda?

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*