Wanita D4kwa Hampir Dir0gol Youtuber Terkenal. Macam mana dia terkena diceritakan

Sejak kebelakangan ini, banyak kita dengar kisah mengenai kes r0g0l, cabvl dan g4ngguan s3ksual melibatkan mereka yang dikenali ramai lebih-lebih lagi di media sosial.

Terbaru, seorang wanita mend4kwa bahawa dirinya menjadi mngsa gangguan s3ksual oleh seorang Youtuber terkenal.

D4kwa jadi mngsa gangguan s3ksual

Menceritakan kisah itu, wanita ini mendakwa bahawa Youtuber tersebut melakukan cubaan mer0gol tetapi tidak berjaya. Suspek dikatakan cuba membu-ka selu-ar dan baju mngsa tetapi dihalang oleh mngsa. Menurut mngsa lagi, perkongsian ini dibuat bukanlah untuk menj4tuhkan atau menf-itnah mana-mana pihak sebaliknya dia sudah tidak sanggup meme3dam seorang diri.

Dah hantar DM tapi tak balas

Tambah mngsa lagi, dia dipercayai telah menghantar Direct Message (DM) kepada svspek dan meminta supaya susp3k melakukan permohonan maaf secara terbuka atas perbuatannya itu. Tetapi sayangnya, svspek langsung tidak membalas segala mesej yang dihantar walaupun mesej itu sudah pun dibaca.

Bawa teman yang boleh dipercayai

Wanita ini memaklumkan dia tidak mahu talent Youtuber ini menjadi mangsa seterusnya. Jika ingin shooting sekalipun, dia meminta supaya talent perempuan Youtubers ini untuk membawa kawan lelaki yang dipercayai untuk menjadi teman. Hal ini bagi mengelakkan daripada berlakunya perkara tidak diingini.

Youtuber suruh tidur sehari

Dalam kesempatan itu, mngsa menegaskan dia bukanlah seorang perempuan g4tal seperti yang dimaksudkan segelintir netizen. Tetapi sebaliknya apabila dia telah diperdayakan oleh susp3k atas urusan kerja. Tambah wanita ini lagi, dia mend4kwa bahawa svspek memintanya untuk menginap di kawasan penggambaran tersebut kerana ada scene pada keesokan paginya.

Tidur dalam bilik bujang

Dah buat lap0ran p0lis

Sementara itu, wanita ini mendakwa telah membuat laporan polis berhubung kej4dian yang menimpa dirinya itu. Walau bagaimanapun, wanita ini dipercayai sudah pun mem4dam status tersebut dari Twitternya.

Sumber: Twitter

Terdapat beberapa pertanyaan tentang doa yang khusus bagi kaum wanita samada dewasa dan kanak-kanak untuk mengelakkan mereka dari terper4ngkap dalam situasi yang boleh membawa kepada r0gol, penc4bulan dan lebih dahsyat lagi der4an s3ks yang diakhiri dengan pembv-nuhan.

Maka di sini, selain doa dari hadis sohih pelindung setiap kali keluar rumah

رَسُولَ اللَّهِ يقول من قال بِسْمِ اللَّهِ الذي لَا يَضُرُّ مع اسْمِهِ شَيْءٌ في الأرض ولا في السَّمَاءِ وهو السَّمِيعُ الْعَلِيمُ ثَلَاثَ مَرَّاتٍ لم تُصِبْهُ فَجْأَةُ بَلَاءٍ حتى يُصْبِحَ وَمَنْ قَالَهَا حين يُصْبِحُ ثَلَاثُ مَرَّاتٍ لم تُصِبْهُ فَجْأَةُ بَلَاءٍ حتى يُمْسِيَ

DALAM sebutan rumi : BISMILLAH ALLAZI LA YADURRU MA’ASMIHI SYAIUN FIL ARDI WA LA FIS SAMAIE , WAHUWAS SAMI’UL ‘ALIM

Ertinya : Rasulullah s.a.w didengari berkata sesiapa yang berdoa : “Dengan nama Allah yang tiada dimudaratkan sesuatu apapun dengan namaNya samada di bumi dan di langit, dan Dialah maha mendengar dan maha mengetahui” sebanyak 3 kali, maka ia tidak ditimpa kesu-sahan bala dan m-usibah sehinggalah subuh esoknya, dan barangsiapa membacanya ketika subuh 3 kali, ia tidak ditimpa kesu-sahan b4la dan mu-sibah sehingga petangnya” ( Riwayat Abu Daud, 4/323 ; At-Tirmidizi, 5/465 dan Ahmad ; Tirmizi : Hasan – Teks doa berwarna Merah Syeikh Syuaib ; Hasan)

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Koleksi Viral

Sumber : http://trendingsangat.pw/

Apa Kata Anda?

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*