Lofa Tersasul Dalam Live, “Apa Dia Syg”…

Umum mengetahui tentang pertunangan pasangan bahagia ini. Seluruh peminat di segenap pelusuk tanah air mendoakan pasangan ini berbahagia hingga ke jinjang pelamin.

Mana tidaknya, pasangan Neelofa dan Riz ini nampaknya begitu serasi bergandingan dalam bisnes mahupun program-program keagaamaan yang mereka anjurkan bersama.

Tidak hanya bergandingan dalam channel telegram keagaamaan, mereka juga dikhabarkan muncul dengan platform bisnes yang terbaru yang bakal dikongsi dengan para peminatnya iaitu Markaz Tijari.

Nak tahu apa itu Markaz Tijari? Sila lah “follow” mereka berdua rapat-rapat ya!

Baru-baru ini, Neelofa dikatakan tersasul memanggil Riz dengan panggilan “sayang” dalam sebuah program “live” yang sedang dianjurkan. Gara-gara tersasul ini, Neelofa kelihatan tersipu-sipu dan cepat-cepat pula menukar topik yang lain.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ‎نور نيلوفا (@lofa.page)

Dalam instagram yang dikongsikan, rata-rata peminat turut meraikan kebahagian yang dipamerkan Neelofa dan Riz, maklumlah, tak lama lagi mereka akan disatukan, mestilah hati masing-masing sedang berbunga-bunga dan tak sabar untuk melayari bantera rumah tangga.

Namun melihat komen- komen yang meyokong pasangan ini, kelihatan seperti netizen pula yang tak sabar-sabar ya?

KOMEN NETIZEN:

Didoakan semoga pasangan yang sama cantik dan sama padan ini cepat-cepat disatukan dengan penuh keberkatan serta mendapatkan kebaikan darinya. Sesungguhnya, Nabi Muhammad saw bersabda, bermaksud “Jika seseorang menikah, maka ia telah menyempurnakan separuh agamanya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Neelofa (@neelofa)

Karenanya, bertakwalah kepada Allah pada separuh lainnya.” (HR Baihaqi)

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Koleksi Viral

Sumber  : Ig Lofa.Page

Apa Kata Anda?

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*