3 Minggu Selepas Tudvhan R4mpas Suami Orang, Nissa Sabyan Muncul Menangis Di Instagram

Industri hiburan Indonesia sebelum ini kecoh kontr0versi penyanyi Nissa Sabyan Gambus did4kwa menjalin hubungan percintaan dengan pemain keyboard iaitu Ayus. Susulan itu, Ayus telah tampil akui kesilapannya dan memohon maaf.

Bagaimanapun, rumah tangga Ayus bakal berakhir apabila dipercayai isterinya iaitu Ririe Fariuz mengambil jalan untuk berpisah.

Setelah lama mendiamkan diri dari media sosial, Nissa Sabyan dilihat memuat naik sebuah video promo lagu terbaru kumpulan itu yang berjudul Sapu Jagat. Namun, di ruangan komen kelihatan netizen masih lagi kurang berpuas hati dengan penyanyi itu yang hanya mendiamkan diri tanpa mengeluarkan sebarang kenyataan.

Lagu baru Sapu Jagat

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Nissa (@nissa_sabyan)

Lagu Sapu Jagat ini dicipta oleh Ayus Sabyan sepenuhnya dan dinyanyikan oleh Nissa. Posting yang dikongsikan Nissa ini bagaimanapun telah dapat perhatian ramai terutamanya pengguna media sosial di Indonesia. Rata-rata mereka memohon agar Nissa membuat kenyataan dengan kontr0versi yang sudah berlaku. Malah, ada juga yang sentiasa memberi semangat kepada Nissa untuk terus berkarya.

‘Menghancurkan kebahagiaan wanita lain’

Peminat turut meminta Nissa tampil beri respon supaya tidak timbul fitnah dalam kehidupan peribadinya. Bukan itu sahaja, ada juga netizen selar dengan menganggap Nissa sebagai per4mpas kebahagiaan wanita lain dan perempuan tidak malu.

Sementara itu, kelihatan segelintir netizen terus memberi sokongan kepada penyanyi wanita itu untuk dia tidak mudah putus asa. Mereka juga mengharapkan agar Nissa tidak berhenti untuk berkarya dengan menghasilkan lagi lagu-lagu yang terbaik buat peminat.

Sumber: Nissa Sabyan/ ohbulan

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Koleksi Viral

Sumber : http://trendingkini.pw/

Apa Kata Anda?

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*