Baru Je Kecur4ngan Dgn Nissa Sabyan Dib0ngkarkan, Sekali Ayus & Isteri Sah Bercer4i

Pada sekitar Februari lalu, dunia hiburan Nusantara kecoh dengan khabar ‘percintaan’ vokalis kumpulan Sabyan, Nissa dengan salah seorang anggotanya, Ayus.

Hal yang membuat ‘percintaan’ mereka menjadi buah mulut adalah Ayus merupakan suami kepada Ririe Fairus dan sudah mempunyai anak.

Kini selepas sebulan isu tersebut diperkatakan, Ayus atau nama sebenarnya Ahmad Fairuz dan isterinya, Ririe Fairus dilaporkan rasmi bercer4i semalam.

Menerusi laporan media Indonesia, Ayus tidak menghadiri keputusan prosiding percer4ian mereka.

Namun, Ririe yang hadir ke Mahkamah Agama Jakarta Utara sewaktu ditemui media mengatakan redha di atas percer4ian yang terjadi. Sementelah dia sendiri yang meminta dicer4ikan pada Januari 2021 selepas sudah tidak lagi dapat menahan perasaan dengan kecur4ngan Ayus dan Nissa.

“Saya terima keputusan ini dengan sebaiknya,” kata Ririe.

Ririe juga memberitahu walaupun sudah bercer4i, Ayus bebas untuk bertemu dengan anak anak mereka.

Hubungan sulit mereka pertama kali dibongkar oleh adik Ayus iaitu Fadhila Nova.

Dalam sebuah wawancara iaitu Rumpi No Secret Trans TV, Fadhila mendedahkan abangnya dan Nissa sudah menjalin hubungan skandal sejak lebih dua tahun lalu.

Namun rahsia ‘percintaan’ mereka terb0ngkar sejak Julai 2019 selepas Ayus terlupa memadam perbualan dalam pesanan di aplikasi chat bersama Nissa.

“Abang saya lupa menghapus chat mereka. Jadi skandal mereka diketahui dari situ,” kata Fadhila seperti ditulis kebanyakan media Indonesia.

Setelah khabar kecur4ngannya menjadi tajuk utama media di Republik itu, Ayus membuat sebuah video permohonan maaf, sementara keluarga Nissa membantah anak gadisnya mempunyai hubungan sulit dengan suami orang.

Kredit Foto: Tribunnews

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Koleksi Viral

Sumber : https://gempak.com/

Apa Kata Anda?

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*