[Vide0] Gel4gat Comel Aafiyah Kacav Adik Afwa

Siti Aafiyah dan Muhammad Afwa merupakan anak kepada Datuk Seri Siti Nurhaliza. Ramai peminat setia Datuk Seri Siti Nurhaliza yang sekian lama mengikuti perkembangan penyanyi berkenaan baik dari segi kerjaya, kehidupan peribadi mahupun anak-anak kepada penyanyi pujaan mereka itu.

Jika dahulu Datuk Seri Siti Nurhaliza telah diuji dengan 11 tahun penantian cahaya mata pertama kini penyanyi lagu Cindai itu berbahagia dengan kehadiran buah hati sulungnya Siti Aafiyah.

Rezeki penyanyi nombor satu negara yang mesra disapa Tokti itu semakin melimpah ruah apabila dikurniakan lagi seorang cahaya mata lelaki pula sekitar bulan Ramadhan yang lalu. Tokti kini memperlahankan aktiviti seni beliau memandangkan negara kini sedang dilanda C0v1d 19.

Tumpuan Tokti kini lebih kearah perniagaan dan kehidup an peribadi memandangkan beliau mempunyai dua orang anak yang sedang membesar. Siti Aafiyah yang dilahirkan pada tanggal 19 Mac 2018 itu telahpun berusia 3 tahun dan semakin bijak bertutur serta berinteraksi bersama ahli keluarga beliau.

Pasti ada sahaja akal kanak-kanak berkenaan yang menarik perhatian dan mencuit hati para peminat. Menerusi instagram story, Tokti adakalanya turut berkongsi gelagat anaknya serta aktiviti terkini anaknya itu buat tatapan para peminat beliau.

Video-video yang dikongsikan oleh Tokti, pasti akan dikongsikan kembali menerusi beberapa instagram para peminat setia Tokti. Terkini menerusi Instagram Aafiyah Khalid, sebuah video terkini memaparkan gelagat Aafiyah yang mengusik adiknya yang sedang tidur.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Aafiyah Khalid (@aafiyahkhalid)

Afwa yang kelihatan “m4rah” dengan tindakan kakaknya itu men4ngis dan mer3ngek manja kerana tidak selesa.

Kasihan Afwa ya kerana tidak cukup tidur di usik oleh kakaknya. Aafiyah mesti rindu nak bermain dengan adik bila adik tidur.

Melihat kanak-kanak berkenaan yang merindui adiknya dan mengvsik Afwa membuatkan para peminat Tokti juga turut terhibur dan merasa ger4m dengan sikap comel serta mencuit hati kanak-kanak berkenaan.

Bersabarlah Afwa dengan sikap kakak buat sementara waktu. Nanti bila Afwa dah boleh berjalan lepas ni dah boleh bermain bersama kakak pula. Berikut dikongsikan beberapa komen yang ditinggalkan para peminat.

“Sabar ya adik. Tunggu sikit hari lagi adik boleh jadi mcm Kakak tauuu. Tapi aunty tgk pipi tu aunty pun akan buat yg sama bagi naangis ajerrr” – Netizen

Geram betul tengok gelagat Siti Aafiyah yang comel ni. Siti Aafiyah yang sudah pun menginjak keusia 3 tahun sangat petah bercakap dan sangat cerdik. Para peminat turut mengakui wajah Aafiyah sangat seiras dengan Tokti. Memang sekali pandang wajah Aafiyah saling tak tumpah seperti Tokti ketika zaman muda remaja dahulu. Bertuah sungguh Aafiyah dapat mewarisi kejelitaan ibunya.

Para peminat juga merasa sangat bersyukur serta gembira melihat kehidupan Tokti yang terkini kerana kelihatan sangat bahagia apabila dikurniakan sepasang anak lelaki dan anak perempuan setelah sekian lama menanti kehadiran zuriat suatu masa dulu.

Mudah-mudahan kasih sayang dalam keluarga Tokti ini berkekalan. Peminat juga turut mendoakan agar Aafiyah menjadi seorang kakak yang baik dan menyayangi adiknya Afwa.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Koleksi Viral

Sumber : dnq.pw

Apa Kata Anda?

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*