Gelagat Angsa Dimarahi Pemiliknya Ini Bikin Berdekah, “Elok Babab Dia…”

Biasanya setiap kali terserempak dengan angsa, ramai yang cukup t4kut dikejar atau dip4tuk oleh haiwan nakal ini. Tetapi berbeza pula kali ini apabila seekor angsa dim4rahi gara-gara cuba mem4tuk pemiliknya ini sekaligus membuatkan netizen berdekah melihatnya.

Cubaan angsa itu yang mahu mematuk kaki seorang pak cik yang juga adalah pemiliknya menarik perhatian ramai baru-baru ini. Video itu juga tular dikongsikan dengan hampir sejuta tontonan setakat ini di mana rata-rata netizen turut sama terhibur.

Di dalam video yang dikongsikan ini, angsa itu dilihat cuba mem4tuk kaki pak cik tersebut yang berdiri di hadapannya. Namun lelaki itu kemudiannya memarahi angsa tersebut dan cuba menghalaunya dengan reaksi yang m4rah.

Malah lelaki itu juga siap memvkul perlahan kepala angsa itu yang cuba mem4tuk kakinya itu. Angsa tersebut kemudian berundur ke belakang dengan perlahan-lahan sebaik sahaja sedar gelagatnya itu tidak disenangi oleh pemiliknya.

Lebih melucukan, angsa itu kemudian cuba melawan semula pemiliknya itu namun sekali lagi g4gal melakukannya. Haiwan itu akhirnya dilihat membawa diri ke tempat lain selepas dim4rahi oleh pemiliknya itu.

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen turut sama berdekah melihat gelagat angsa ini selepas dimarahi pemiliknya. Ada juga yang berseloroh mungkin juga angsa itu berasa meny3sal cuba mem4tuk kaki pemiliknya itu dan tidak akan melakukannya lagi pada masa hadapan.

“Tapi angsa memang takut dengan orang yang memeliharanya.”

gelagat angsa

“Angsa pun sampai ketar ketir.”

angsa

“Melawan lagi tuuuuu.”

komen

“Betul tu tok, babab angsa tu. Nakal selalu patuk dan kejar orang je. Elok tok babab dia tu.”

tik tok

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Koleksi Viral

Sumber : HCL

Apa Kata Anda?

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*