[VIDEO] “Air Mata Seorang Suami” – Orang Pjj je Faham Perasaan Ni

Setiap pasangan yang berkahwin menginginkan pasangannya sentiasa berada di sisi, walaupun bukanlah 24 jam sentiasa di depan mata tetapi bukanlah pasangan kita jauhnya merentas beberapa buah negeri.

Sesebuah perkahwinan itu dapat diuji jika perkahwinan itu perkahwinan jarak jauh. Pasangan kita itu akan berada jauh dengan kita. Kebiasaannya disebabkan kekangan pekerjaan. Tanggungjawab sesebuah pekerjaan samada suami atau isteri.

 

Hari ini, kita dapat melihat sebuah video yang dimuatnaik di laman sosial Tiktok tentang kejvtan hari ulang tahun untuk suami dari isteri yang berada di perantauan.

Kejutan tersebut dihantar untuk suaminya menggantikan dirinya tetapi kejutan lain yang lebih menggembirakan apabila isterinya sendiri adalah kejvtan buat si suami. Pada mulanya ianya adalah penghantaran kejvtan ulang tahun tetapi sebenarnya hadiah yang disediakan adalah isterinya yang tercinta.

Video:

@intanzulkifly

Part 1 , sek2 mu wajid tengak . Air mata seorang suami . Orang #pjj je faham perasaan ni #😭 #suprised #bouquet #ganu #setiu #wifeandhusband

♬ bunyi asal – INTAN NURATIQAH MAZDIANA 🧸 – INTAN NURATIQAH MAZDIANA 🧸

Pasangan tersebut dikatakan sudah lama tidak berjumpa disebabkan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) yang membuatkan ramai orang tidak boleh berjumpa keluarga masing2.

Walaupun begitu kini, kerajaan telah melonggarkan syarat untuk pasangan yang mempunyai suami isteri yang bekerja jauh dari rumah masing2 berjumpa dan balik bertemu keluarga masing2.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Koleksi Viral

Sumber : Tiktok

Apa Kata Anda?

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*