Pesanan ‘makan dalam’ Hrithik Roshan buat anak Shah Rukh Khan… minta Aryan belajar daripada kesilapan

BERITA penahanan anak kepada pelakon Shah Rukh Khan iaitu Aryan Khan kerana penyalahgunaan dad4h bukan sahaja mengejutkan ramai peminat, malah turut mengvndang simpati rakan artis lain.

Salah seorang aktor terkenal Bollywood iaitu Hrithik Roshan turut menulis surat terbuka meminta Aryan tabah dan kuat berdepan ujian ini.

“Buat Aryan sayang. Hidup adalah satu perjalanan yang an3h. Tidak selalunya bagus tetapi tuhan memberikan yang terbaik. Dia memberi cubaan untuk dihadapi dan kamu dipilih supaya belajar merasakan tekanan agar diri kamu boleh berdepan apa situasi masa hadapan.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Hrithik Roshan (@hrithikroshan)

“Kesalahan, kegagalan, kemenangan, kejayaan semuanya sama jika kamu tahu yang mana harus disimpan dan yang mana harus dibuang dari perjalanan hidup.

“Percayalah, kamu akan menjadi lebih baik dari mereka semua. Akan datang cahaya nanti. Itu selalu ada,” katanya menerusi laman Instagram.

Bersama kapsyen tersebut, dia memuat naik foto pemuda berusia 23 tahun ini.

aryan

Aryan di bawa ke Penjara Arthur, Mumbai.

Pada 3 Oktober lalu, Aryan bersama tujuh yang lain termasuk dua wanita ditahan anggota polis dari Biro Kawalan Narkotik (NCB) di sebuah kapal persiaran di pantai Mumbai pada Ahad.

Menurut The Times of India, NCB turut merampas 13 gram k0kain, 21 gram ch4ras (kan4bis pekat), 22 pil meth4mphet4mine, 5 gram d4dah jenis mephedr0ne dan lebih 1.3 juta lakh rupee.

Mahk4mah Mumbai menolak permohonan jaminan ke atas Aryan dan pemuda itu terus ditahan di bawah perintah penjagaan mahk4mah (jud1cial cust0dy) dan dihantar ke Penjara Arthur di Mumbai.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Koleksi Viral

Sumber : mStar

Apa Kata Anda?

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*