“Husky drama kuat yang si oyen g4ngster jalanan haa bagus mau haru biru dunia kalau diorang geng.” – Anjing Teruja Bersembang Dengan Oyen Depan Rumah

Selalunya pepatah bagaikan anjing dengan kucing selalu digunakan bagi sesiapa yang suka berg4duh ni. Contohnya kalau adik beradik yang suka berg4duh dan si emak akan berkata, bagaikan anjing dengan kucing sahaja kamu berdua ini.

Sekarang ini mungkin pepatah tersebut harus ditukar kerana kucing dan anjing pada masa kini tidak lagi berg4duh. Mereka bahkan ingin berkawan rapat. Keunikan hubungan persahabatan kucing dan anjing ini tidak ramai yang percaya.

Itulah yang terjadi pada seekor kucing dan seekor anjing baka husky yang dipanggil husky itu. Anjing tersebut selalu datang ke rumah mereka untuk berjumpa dan bermain dengan kucing mereka tetapi Kadang2 pemilik kucing tersebut tidak mahu mereka berjumpa.

Video apabila anjing husky itu teruja berjumpa dengan kucing mereka telah mendapat berpuluh ribu tontonan dan beribu komen kerana mungkin ianya pelik apabila anjing mahu bermain dengan kucing. Bunyi anjing itu meny4lak memang kuat dan tidak pelik jika si kucing itu ket4kutan.

Video:

@layin.camelia

Reply to @xkmx__ tengokla die punya excited bile aku bawak dia jumpa yello tu🤣 terkejut wey suara die kuat gilaaaaa😭🙏🏼

♬ original sound – 𝖈𝖆𝖒𝖊𝖑𝖎𝖆 – 𝖈𝖆𝖒𝖊𝖑𝖎𝖆

Menjengah ke ruangan komen, ramai warga net yang meninggalkan komen yang bunyi meny4lak anjing husky itu memang kuat dan usahkan kucing itu, mereka juga terkejut. Selain itu, warga net juga berkomen bahawa jarang sekali baka anjing husky ini tidak berdrama dan juga memang kedua2nya comel.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Koleksi Viral

Sumber : Tiktok

Apa Kata Anda?

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*