[VIDEO] “Seni dan ilmu yang hebat” – Lelaki Hasilkan Mural Seakan Rumah Lama

Sebenarnya ramai individu yang berjiwa seni dan kreatif pada masa kini, ramai individu menunjukkan kreativiti masing2 tidak kira lah ianya berbentuk aktiviti ataupun berbentuk mural. Mural ini adalah hasil kreativiti kesenian yang dapat kita lihat melalui figura ataupun objek.

Kreativiti daripada mural ini menunjukkan individu tersebut amat kreatif dalam menerapkan idea2 pada objek yang dilihat dan disentuh. Sekarang ini bukan sahaja karya2 mural diletakkan di tempat2 pameran tetapi ada juga yang turut menjadikan rumah sendiri sebagai tempat untuk berkongsi kreativiti tersendiri.

Seperti seorang lelaki yang telah tular apabila video tentang dirinya yang telah menjadikan rumahnya sebagai mural, mural tersebut memang unik kerana ianya dijadikan sebagai rumah kayu lama yang usang yang hanya kita dapat lihat apabila berada di kampung. Sentuhan unik tersebut memang membuatkan sesiapa sahaja menatapnyq akan terpegun dengan ketelitian yang diperlihatkan pada mural rumah usang itu.

Video tersebut mendapat jutaan tontonan daripada peminat seni yang ingin melihat sendiri keunikan mural tersebut. Keunikan tersebut memang tidak ada lagi dipertonton di malaysia ini. Tapi memang cantik mural rumah usang tu. Memang sangat unik dan sememangnya harus mendapat pujian dari semua yang melihatnya.

Video:

@zameerpentbrush

Sape pernah duduk rumah macam ni? Rinduuuuu #rumah #decoration #house #kampung #mural #nostalgia #pentbrush

♬ bunyi asal – ♥️🕊𝕐𝕒𝕥𝕫 𝕍𝕠𝕦𝕩🕊♥️ – Tik Toker

Menjengah ke ruangan komen pula, ramai netizen yang memuji kecantikan mural tersebut dan tidak lupa juga ramai yang memuji keunikan dan kreativiti pelukis mural tersebut. Rugi dulu kan ponteng kelas seni, kata seorang netizen di ruangan komen.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Koleksi Viral

Sumber : Tiktok

Apa Kata Anda?

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*