Tauke & Isteri Masih Kunci Mulut, Kongsi Video Nyanyi Lagu ‘Permata Untuk Isteri’

Nama pelawak Tauke Jambu menjadi kecoh di media sosial selepas viral sebuah video mend4kwa dia bernikah dengan seorang wanita yang dikenali sebagai Shu.

Usaha OhBulan! untuk mendapatkan kenyataan daripada Tauke dan isteri, Nadia Mohd Affendi, gagal apabila masing-masing terus memb1su.

Terima Kasih Mendoakan

Bagaimanapun, Tauke atau nama sebenarnya Zamratul Amri Zakaria ada memuat naik hantaran di Instagram Stories, semalam, seakan berkait dengan d4kwaan dia berkahwin sekali lagi.

Alhamdulillah terima kasih yang mendoakan. Baik kata kamu maka baiklah aku. Burvk kata kamu padaku, maka buruklah aku seadanya.

Menerusi hantaran yang sama, pelawak berumur 44 tahun itu sedang ‘sakan’ menyanyi lagu, Permata Untuk Isteri nyanyian Kopratasa.

Sementara itu, posting Tauke memakai baju melayu berwarna putih yang seakan sama seperti di dalam video tersebut terus dihujani dengan komen warganet yang inginkan jawapan.

Dikongsikan pada hari Selasa, Tauke tidak menulis sebarang kapsyen sekaligus lagi membuat netizen tertunggu-tunggu.

Netizen Kerumun Ruang Komen

Terdahulu, Tauke menafikan dia mencer4ikan Nadia melalui rakaman suara yang dihantar dalam aplikasi WhatsApp seperti did4kwa isterinya pada Januari tahun 2019.

Difahamkan, keretakan rumah tangga mereka berpunca daripada orang ketiga. Ia mula goy4h apabila Tauke dikatakan cur4ng dengan seorang wanita.

Sumber: Instagram @taukejambu2

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Koleksi Viral

Sumber : https://ohbulan.com/

Apa Kata Anda?

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*