Ajar Suami Arab Ayat ‘Mana-Mana Rancak Berd0sa’, Tak Faham Tapi Turutkan Saja

Sering kali jika ada ayat2 yang tular di media sosial, akan ada banyak individu yang akan membuat video menggunakan ayat2 yang tular tersebut. Kadang kala video2 tersebut turut tular di pelbagai aplikasi di media sosial.

Sebuah video yang beberapa ketika dahulu pernah tular iaitu “mana mana rancak berd0sa” kini rancak juga digunakan di pelbagai aplikasi walaupun ianya pernah terkenal di aplikasi Tik Tok.

Kini ayat tersebut telah digunakan oleh seorang wanita yang dikenali dengan nama @rhainna_natasha di aplikasi Tik Tok kepada suaminya seorang mualaf yang berasal dari luar negara. Walaupun tidak memahami ayat tersebut tetapi suaminya itu melayan bila diminta oleh isterinya itu.

Menurut Puan Natasha, suaminya itu memang tidak pandai sangat bercakap bahasa melayu tetapi hanya faham beberapa ayat sahaja. Bukan itu sahaja tapi banyak lagi ayat yang tular turut diajar kepada suaminya itu.

Video:

@rhainna_natasha

Reply to @eldeenazm as requested. Mana2 rancak berdosahhh 🤣

♬ original sound – Rhainna – Rhainna

Menjengah ke ruangan komen, ramai netizen yang terhibur dengan video mereka itu dan ramai juga netizen yang memuji suara suaminya yang sangat lembut bila bercakap.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Koleksi Viral

Sumber : Tiktok rhainna_natasha

Apa Kata Anda?

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*