Bujibu Jumpa Balik ‘Jandanya’ Lepas 6 Tahun Berpisah, Drama Syahdu Depan Pintu

Seperti yang kita semua tahu, Bujibu Chempel merupakan kucing kesayangan bagi keluarga Hairul Hazreen dan Hanis Zalikha. Bujibu itu sudah dianggap sebagai ahli keluarga oleh Hairul dan anaknya yusof juga sangat sayangkan Bujibu.

Melalui perkongsian seorang yang dikenali sebagai Papa Kucing semalam, Bujibu telah ditemukan dengan “kekasih hatinya” yang telah 6 tahun tidak ditemui iaitu JellyBean. Seekor kucing betina yang juga berbaka British Short Hair.

Setelah pertemuan selama 6 tahun itu terjadi, papa kucing sempat mengambil video detik2 indah mereka bersama dan dijadikan sebuah video dengan lagu selingan dari drama korea membuatkan ramai netizen ketawa besar.

Video pertemuan balik mereka berdua itu telah mendapat berjuta view dan ribuan lagi komen kerana Bujibu sangat terkenal dalam kalangan pencinta kucing dan tak mungkin peminatnya akan melepaskan peluang menonton video Bujibu bertemu kekasih hatinya.

Video:

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Johan and His Cats ® (@johanandhiscats)

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Bujibu Chempel (@bujibuchempel)

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Bujibu Chempel (@bujibuchempel)

Menjengah ke ruangan komen, ramai netizen yang ketawa besar melihat video tersebut yang disunting dengan sangat baik dan ditambah dengan lagu2 korea untuk memberi kesan yang lebih menarik. Selain itu ada juga yang menanti sambungan bahagian kedua video tersebut.

Komen Netizen:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Koleksi Viral

Sumber : Instagram johanandhiscats

Apa Kata Anda?

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*