” Wahh sweetnya kucing ni” – Ramai terkedu lihat dua kucing bergabung ekor jadi bentuk love

Simbol perkataan “love” ini merupakan perkataan yang sangat sinonim jika kita ingin meluahkan rasa sayang atau cinta kepada seseorang. Ianya sangat popular sehingga sangat terkanal dan digunakan pakai oleh orang ramai seluruh dunia.

Walau pun begitu, tidak pula diketahui bahawa dengan menggunakan ekor sahaja 2 ekor kucing berjaya meniru simbol perkataan “love” tersebut. Video mengenai percamtuman ekor 2 ekor kucing itu mendapat perhatian ramai sehingga ada yang terkedu melihatnya.

Sejak ianya dimuatnaik di aplikasi Tik Tok, rakaman video itu mendapat jutaan tontonan dan berbelas ribu komen dari netizen yang amat menyukai video itu dan menyifatkan bahawa video itu sememangnya secara spontan oleh 2 ekor kucing itu.

Apabila ditonton rakaman video tersebut, kita boleh melihat yang 2 ekor kucing itu tidak sama sekali perasan bahawa mereka secara tidak sengaja membuat simbol “love” itu dan mungkin 2 ekor kucing itu bertembung di luar sahaja sambil berjalan-jalan.

Video:

@cewekzaiman

Mentahan nya yah 😊 maaf aku nga tag soal nya bnyk yg minta mentahan nya. Ini video asli #fyp #masukberandafyp #cat

♬ bunyi asal – 𝑨𝒊𝒊𝒏𝒏♡︎ – 𝑨𝒊𝒊𝒏𝒏♡︎

Bila menjengah sahaja di bahagian komen, rata2 netizen terkejut dan terkedu melihat aks1 2 ekor kucing itu yang sempat dirakam dan dimuatnaik ke laman sosial. Pelbagai komen yang negatif dan positif mengenai video tersebut tetapi yang pasti semua merasakan bahawa ianya adalah luar biasa.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Koleksi Viral

Sumber : Tiktok cewekzaiman

Apa Kata Anda?

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*