“Kecik2 Dah Pandai Mel4wan Eh” – Anak Oyen Tunjuk G4ngster Dengan Kucing

Kebanyakan kucing yang memiliki bulu berwarna oren ini sering kali dikaitkan dengan perangai nak4l. Kucing yang ramai memanggi nama Si Oyen memang terkenal dengan perangai nak4l dan panjang akal yang melakukan pelbagai perkara di luar pemikiran manusia.

Namun tidak dapat dinafikan bahawa kucing yang mempunyai gen berwarna oren ini memang menjadi kegemaran ramai penggemar kucing. Bulu dan warna yang menonjolkan kecomelan itu membuatkan ramai penggemar meminati kucing jenis si oyen ini.

Terkini, telah tular satu rakaman video yang sedang memaparkan seekor anak kucing berwarna Oyen sedang bersama seekor kucing dewasa telah mencvri perhatian ramai. Di Dalam perkongsian tersebut telah kelihatan anak Oyen ini yang gar4ng bila berdepan dengan kucing dewasa itu.

Rakaman video tersebut telah mendapat beratus ribu tontonan sejak ianya dimuatnaik di aplikasi Tik Tok. Gelagat anak kucing oyen itu yang seakan tidak puas hati mengacau kucing dewasa itu setelah dibalas balik barulah dia beredar pergi dari situ. Tak padan dengan kecil tu dah pandai buat onar.

Video:

@bejim_

Oyen gangster ????? #catsoftiktok #fyp #oyen

♬ オリジナル楽曲 – 甘味 – Sea.

Menjengah ke ruangan komen pula rata-rata warganet ger4m menyaksikan gelagat si kecil oyen ini gar4ng tak padan dengan kaki pendek.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Koleksi Viral

Sumber : Tiktok bejim_

Apa Kata Anda?

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*