[VIDEO] Abang-Abang ‘Naik Sheikh’, Meriah Sakat Adik Bongsu Dalam Bahasa Arab

Sesekali berkumpul adik beradik mesti banyak yang akan dibincangkan, ukhwah antara adik beradik merupakan ikatan yang harus dijaga walaupun masing2 sudah berkeluarga dan sibuk dengan kehidupan sendiri.

Memang seronok jika ada adik beradik yang satu kepala dengan kita yang suka bergurau senda dan boleh membuat semua aktiviti bersama-sama. Walaupun semua sudah berkeluarga tetapi masih balik untuk berjumpa dan berkumpul ramai2.

Terkini, tular satu rakaman video tentang adik beradik yang bermesyuarat tetapi sesi mesyuarat tersebut menjadi sesi masing2 memberikan ayat2 hikmah dalam bahasa arab. Riuh rendah rumah dibuat mereka sambil bersembang sambil memberikan kata2 hikmah.

Masing2 hebat dalam memberikan kata2 hikmah yang sememangnya kena dengan tajuk percakapan mereka. Tetapi yang bongsu dilihat sedikit diam dan setelah dikenakan oleh abang2 yang lebih tua akhirnya si bongsu melontarkan juga ayat2 hikmahnya.

Video:

@aisyah_ariffin

abah naik tidur jah ,tibaaa semua naik syeikh. dari kelas seni jadi kelas arob. 😆 #12bersaudara ersaudara

♬ original sound – Aisyah Ariffin – Aisyah Ariffin

@aisyah_ariffin

Reply to @emmahokmi adik bongsu km ni, banyak diam. tapi kalau dia bubuh ayat, terduduk semua 🤣 #12bersaudara #adikkesayangan

♬ original sound – Aisyah Ariffin – Aisyah Ariffin

Seronok melihat rumah riuh rendah begitu dan netizen juga berpendapat yang sekarang ini sudah jarang ada adik beradik yang berkumpul dan bersembang secara ilmiah di ruangan komen masing2.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Koleksi Viral

Sumber : Tiktok aisyah_ariffin

Apa Kata Anda?

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*