“Auto seb4k” – [VIDEO] Ramai Sedih Tengok Anak Mer4ung Tahan Bapa Dari Pergi Bertugas

Setiap ibu bapa, mesti dah cuba sehabis baik diorang untuk tak berjauhan dengan anak-anak. Tambah pula kalau anak-anak masih lagi kecil dan perlukan lebih perhatian dari ibu bapa.

Walau bagaimanapun, kadang-kadang disebabkan atas tuntutan kerja, berjauhan dengan keluarga terutama anak-anak tidak dapat dielakkan. Situasi ini dapat dilihat menerusi perkongsian video TikTok milik @areja, yang buat mata orang ramai bergenang!

Perkongsian yang telah mendapat lebih dari 4 juta tontonan itu, memaparkan anak-anaknya mer4ung menangis sekuat hati kerana enggan melepaskan bapa mereka yang merupakan seorang askar untuk pergi bertugas

“Auto mata ibu masuk habuk jugak…” – Kapsyen TikTok

“Pelvk baldi, taknak ayah pergi”

Lebih menyedihkan, kelihatan anak sulung kepada pemilik akaun TikTok ini yang baru pulang dari sekolahnya segera menghentikan bapanya dari meneruskan perjalanan dengan memelvk baldi sebagai tanda protes.

Video:

@user447694423159

auto mata ibu masok habuk jgk🥺 #warkahcintatentera💚🇲🇾#save sni

♬ bunyi asal – Luqman Hakim – Luqman Hakim

Video tersebut telah mendapat pelbagai reaksi dari netizen di bahagian komen kerana rata-rata turut menyatakan rasa sedih mereka selepas menyaksikan hubungan antara bapa dan juga anak-anaknya.

“Mesti rapat g1la dia dengan anak-anak, sebabtu sampai tak kasi bapak dia pergi” – Komen netizen

Bukan itu sahaja, ada juga yang mendoakan agar anak-anaknya bersabar dan kuat semangat untuk berjauhan dengan bapa mereka atas urusan kerja lagi-lagi sebagai petugas barisan hadapan yang sangat diperlukan oleh orang ramai.

Min harap awak semua jadi anak yang berguna untuk parents awak ya! Ayah awak pun mesti tahan je rasa sedih dia tu dalam diam…

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Koleksi Viral

Sumber : Lobak Merah

Apa Kata Anda?

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*