“Laju tu lari tak padan dengan badan.” – Lelaki Panggil Kucing Balik, Rupanya Tengah Sibuk Tengok Ikan

Memang akan ada masanya pemilik kucing yang prihatin akan kucingnya itu meluangkan masa mencari kucing mereka yang suka merayau-rayau mencari kawan atau lawan yang tidak akan balik ke rumah selagi tidak “dijemput” balik ke rumah.

Begitulah situasi yang dihadapi oleh seorang pemilik kucing yang mencari akan keberadaan kucingnya setelah tidak balik ke rumah seharian. Setelah dicari semua tempat, rupanya kucing itu tengah memerhatikan sesuatu.

Rupanya kucing itu tengah memerhatikan ikan yang berada tidak jauh dari lokasi rumah mereka. Video tersebut telah mendapat ratusan ribu tontonan yang menyukai gelagat kucing kesayangan itu.

Malah netizen turut sama terhibur melihat gaya kucing itu yang kemudian berlari pulang selepas dimarahi pemiliknya itu. Sebelum itu, tidak ade reaksi di wajahnya tetapi setelah dimarahi, berlari kencang ke rumahnya.

Video:

@mohdyuzer

Meqata aku caqi mai ngendap ikan qupa nya…. Anak ohhh anak……

♬ bunyi asal – Kojet

Apabila menjengah ke ruangan komen, netizen turut sama tergelak melihat gelagat lucu kucing itu. Malah ada yang berseloroh gayanya itu sama seperti kanak-kanak yang dipanggil pulang ke rumah selepas puas bermain.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Koleksi Viral

Sumber : Tiktok mohdyuzer

Apa Kata Anda?

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*