[VIDEO] Kucing Down Rasa Tersisih, Kasih Sayang Pemilik Dah Tumpu Kepada Baby

Seperti juga hidupan yang lain, kucing juga mempunyai hati dan perasaan. Jadi kucing ini pun pandai cemburu atau merajuk. Kucing ini diibaratkan seperti teman rapat manusia, jika kita rapat dengan orang lain maka, kucing pun merasakan cemburu yang sama.

Begitu juga kisah seekor kucing yang diberi nama Opie ini. Dulu opie ini disayangi dan diberi perhatian oleh pemiliknya tetapi setelah kemunculan bayi mereka, kasih sayang itu beralih arah menyebabkan Opie tidak lagi diberi perhatian yang sama.

Sebuah rakaman video telah dimuatnaik di laman aplikasi Tik Tok milik @maziahsaarif apabila melihatkan keadaan opie yang sedikit cemburu melihat dirinya yang diketepikan di saat bayi mereka sudah dilahirkan.

Walaubagaimanapu apabila sudah menjangkau usia 2 bulan, opie sudah boleh menerima “orang baru” itu dan sudah mula bermain2 dan juga bila sudah rapat bahkan tidur pun bersama-sama. Opie sudah boleh bermain2 dan menjadi kawan baik bersama.

Video:

@maziahsaarif

Baby RAISYA vs OPIE #fypdongggggggg #fypシ #babygirl #fyp #cat #baby #catandbaby #babyandcat #myson

♬ Cinta Sampai Mati – Raffa Affar

Menjengah ke ruangan komen pula, ramai netizen yang bersimpati dengan Opie kerana mempunyai adik yang baru dan merajuk tetapi ramai juga yang memuji kecomelannya yang selepas itu boleh menerima bahkan rapat dengan adiknya itu.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Koleksi Viral

Sumber : Tiktok maziahsaarif

Apa Kata Anda?

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*