Dari Pramugari Sampai Ratu Cantik, 3 Bekas Isteri Amy Search Yang Ramai Tak Tahu!

Jika disebut sahaja nama Amy Search pasti umum mengenali sos0k penyanyi rock yang penuh aura ini. Peminat kumpulan Search dan peminat Amy sendiri bukan sahaja berada di Malaysia saja malah di Indonesia juga ramai yang menjadikan dirinya sebagai idola.

Ssetelah 21 tahun berkahwin buat kali keempat bersama Norish atau nama sebenarnya NorHasniza Hassan, mereka dikurniakan tiga cahaya mata iaitu Alezander Zulkarnain, 21, Sania Samara, 20 dan Qaqa At-tememi, 16 taun.

Seperti yang diketahui, Amy sebelum ini pernah gag4l dalam perkahwinannya sebanyak tiga kali di awal pembabitan seninya. Bagaimanapun, itulah lumrah kehidupan jika ditakdirkan sudah tiada jodoh diantara mereka maka tiada apa yang boleh dilakukan kerana semuanya sudah diatur oleh Yang Maha Esa.

1)Faridah Fadzil

Pada usia 25 tahun, Amy telah menamatkan zaman bujangnya buat kali pertama pada tahun 1983. Wanita itu dikenali sebagai Faridah Fadzil dan mereka dikurniakan cahaya mata, pelakon, Nabila Huda. Perkahwinan ini hanya bertahan selama dua tahun kerana mereka bercer4i pada 1985.

2)Noorliza Abdul Latiff

Selepas lima tahun memegang status duda, Amy memutuskan untuk berkahwin dengan Noorliza Abdul Latiff  pada September 1990 dan ada sumber mengatakan wanita tersebut bekerja sebagai pramugari MAS. 4 tahun menjalani kehidupan suami isteri namun berakhir dengan pencera1an.

Walaubagaimanapun dalam tempoh perkahwinan ini, pasangan ini tidak dikurniakan cahaya mata.  Difaham Noorliza pernah berlakon dan pernah muncul sebagai watak tambahan dalam filem Litar Kasih (1996).

3)Roslisa Ahmad

Tempoh duda Amy buat kali kedua tidak lama. Hanya lebih kurang 8 bulan selepas bercer4i, Amy berkahwin pula dengan Roslisa Ahmad pada Jun 1995. Menurut sebuah blog hiburan, Roslisa pernah bergelar Ratu Cantik di Singapura. Amy & Roslisa dikurniakan cahaya mata, Irisha Myra (lahir pada 1997), dan mereka bercer4i pada 2000.

Wajah Irisha ada iras Nabila dan mesra dengan ahli keluarga Amy yang lain. Irisha kini menetap dengan Roslisa di Amerika Syarikat.

Pada usia 45 tahun, Amy akhirnya bertemu jodoh dengan Norish dan mereka berkahwin pada Oktober 2003. Perkahwinan kali keempat Amy terbukti utuh dan bertahan sehingga kini.

Sumber : Youtube

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Koleksi Viral

Sumber : https://www.viralmy.me/

Apa Kata Anda?

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*