Ayah Kerja Kapal Tinggalkan Masa Bayi, Anak Bingung Jumpa Balik Lepas 7 Bulan

Semua pekerjaan mempunyai risiko tersendiri yang perlu diterima oleh sesiapa yang ingin bekerja, contohnya pekerjaan di atas kapal yang belajar selama beberapa bulan di lautan dan risiko tidak berjumpa dengan keluarga tercinta.

Walaupun pekerjaan di kapal ini membolehkan seseorang itu hidup dengan mewah kerana pendapatan yang diterima oleh pekerja yang bekerja di atas kapal boleh mencecah sehingga berpuluh ribu, tetapi tetap mempunyai risiko meninggalkan keluarga.

Sebuah perkongsian video di aplikasi tik tok menjadi tular apabila ianya memaparkan detik pertemuan seorang anak yang tidak bertemu dengan ayahnya selama 7 bulan, iaitu sejak kanak-kanak perempuan itu masih lagi berumur 2 bulan.

Menurut pemilik video itu, keluarga kecilnya telah menyambut kepulangan suaminya itu tetapi bila suaminya ingin memelvk dan mencivmnya, kanak2 itu seolah-olah sedang bingung kerana sejak kecil tidak pernah berjumpa dengan ayahnya itu kerana kekakangan pekerjaan ayahnya itu.

Video:

@elsanrsyifa

dari awal aku sm suami pacaran udh Ldr selama 5taun, setelah itu nikah dan kita msh jalanin Ldr, gapernah nyangka akhirnya Ldr terberat adalah setelah ada nya anak dikehidupan kita 🥺 semoga kalian sehat terus ya syg2

♬ ANGEL BABY X ANGEL BABY – sadvibes🥀

Menjengah ke ruangan komen, ramai yang terharu melihat pertemuan semula kanak-kanak itu dan ayah yang tidak dikenalinya sejak kecil, malahan ada juga yang menceritakan kerinduan yang sama melihat pertemuan itu.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Koleksi Viral

Sumber : Tiktok elsanrsyifa

Apa Kata Anda?

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*