Kerap Mimpi Bayi Berbvlu Hitam Sedang Menyusu, Gadis Kongsi Kisah ‘Hamil’ Anak M4khluk H4lus

Walaupun orang kata mimpi ini hanyalah mainan tidur dan tidak boleh diambil serius, siapa sangka mimpi yang kerap dialami seorang gadis ini merupakan petanda dirinya ‘diganggu’.

Dalam satu pended4han gadis yang dikenali sebagai Tqa, dia sering kali mengalami mimpi-mimpi aneh yang rupa-rupanya membawa petanda dirinya didampingi benda halus.

Menurut perkongsian seorang pengguna di laman Tiktok dengan nama pengguna @tqaaa_____, dia sering mengalami mimpi menyusukan bayi kecil yang berbulu hitam, selain berdepan gangguan kitaran haid dengan senggvgut yang tervk.

Selain itu, pervtnya juga kerap terasa bergerak-gerak dan akhirnya keraguan terjawab setelah dia dibawa berub4t cara kampung.

Video:

@tqaaa_____

THE TEA ☕️ sorry guys lambat up story busy sikit 🥲

♬ suara asli – 𝟞𝟞𝟡 – 𝟞𝟞𝟡

Tqa terkejut selepas pengamal perub4tan Islam yang ditemuinya memaklumkan bahawa dia sedang mengandung bayi kepada m4khluk h4lus yang sudah lama mendampinginya. Menurutnya, m4khlus tersebut telah mendampinginya sejak di bangku sekolah menengah.

Sebelum tu setahun yang lalu kitaran haid saya asyik tak teratur. Selalu mimpi lelaki tapi muka dia tak jelas. Selalu mimpi bayi tapi berbvlu hitam sedang menyusu.

Video:

@tqaaa_____

ternyata sudah bersaudara mara di badan ku 🥲

♬ original sound – Semi🚛Truck

Ada pakcik yang pandai di kampung tentang raw4tan islam. Saya minta tolong dari jauh tapi dia suruh datang juga.

Seteleh meluangkan masa 3 jam berub4t, makhluk ghaib tersebut berjaya dibuang dari dalam badannya meskipun pada awalnya ‘benda’ tersebut degil. Justeru, Tqa turut memberi peringatan kepada wanita agar sentiasa membaca doa sebelum tidur untuk mengelakkan g4ngguan sebegitu.

Menjengah ke ruangan ruangan komen, ramai netizen akui berasa seram sejuk membaca perkongsian tersebut, malah ada juga yang berkongsikan pengalaman yang lebih kurang sama.

Komen Netizen:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Koleksi Viral

Sumber : https://ohbulan.com/

Apa Kata Anda?

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*