Sanggup Berhenti Kerja Kerana Percaya Lelaki Perlu Dimanjakan Isteri, Wanita Ini Hidup Bagai Di Era 50-an

Hidup sebagai suami isteri semestinya perlukan kata sepakat untuk hidup yang harmoni. Jika zaman dulu-dulu suami yang membanting tulang mencari rezeki buat keluarga, namun kini si isteri turut sama keluar bekerja demi membantu sang suami.

Orang kata zaman sekarang agak mustahil untuk hanya seorang sahaja yang bekerja kerana keperluan hidup yang semakin tinggi kosnya.

Bagaimanapun seorang wanita yang berusia 30 tahun ini sanggup berhenti kerja kerana percaya lelaki sepatutnya dimanjakan oleh isteri mereka.

Katrina Holte memulakan kehidupan sebagai seorang isteri selepas berkahwin dengan suaminya pada September.

Rutin hariannya bermula dari 6.30 pagi dengan menyediakan pakaian buat suaminya pada hari itu dan terus menyediakan sarapan serta bekal makanan tengahari.

Menurutnya dia banyak menghabiskan masa sehariannya dengan melakukan kerja-kerja rumah seperti mengemas, membasuh pakaian dan memasak.

Tambahnya lagi, rutin harian yang dilakukannya kini benar-benar berubah sebelum dia berhenti kerja di bahagian pembayaran gaji di sebuah syarikat.

Namun kini Katrina bahagia dengan tugasan hariannya yang seperti wanita pada tahun 1950-an. Matlamatnya adalah melayan dan membahagiakan suaminya.

Bukan itu sahaja Katrina akan berhias dan berpakaian seperti wanita di era 50-an yang dijahitnya sendiri. Malah hiasan dan perabot di rumahnya juga diinspirasikan dari era 1940-an.

Memang betul-betul isteri misali ni!

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: Mirror UK via HCL

Apa Kata Anda?

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*