Buang Baju TerIampau, Wajah Terkini Jue Aziz Yang Semakin Menawan Bertudung

Jue Aziz satu ketika dahulu memang terkenal dengan imej s3ksinya. Namun itu semua adalah kisah lama. Mendapat hidayah untuk bertudung selepas bermimpi bertemu arwah ayahnya, kini Jue Aziz tampak begitu menawan dan manis sekali dengan imej barunya. Malah kesemua baju-baju terlampau s3ksi miliknya juga telah dibuang. Satu tindakan yang amat bagus sekali.

Walaupun ada yang mencadangkan agar baju s3ksi tersebut dijual, namun Jue Aziz mengambil keputusan untuk membuangnya. Kata Jue Aziz:-

Alhamdulillah, saya kini lebih tenang dan selamat. Paling penting juga orang sekeliling lebih menghomati penampilan sebegini. Jika sebelum ini pelbagai persepsi negatif dilemparkan, tapi sekarang lebih ke arah positif.

Saya akui berhijab juga tak lepas daripada pelbagai dugaan. Tipu kalau saya katakan tak ada, tapi semuanya dapat diselesaikan dengan lebih tenang dan lancar. Allah SWT permudahkan jalan itu.

Ada sesetengah baju yang boleh disuai padan dengan penampilan baru ini, saya masih simpan. Kalau yang terlalu s3ksi saya buang terus. Ada orang cakap kenapa tak derma atau jual, tapi pada saya tak ada gunanya.

Apabila berbuat demikian, ia lagi menambah dosa. Sepatutnya kita perlu mendidik ke arah kebaikan bukannya mendorong jadi lebih negatif.

Semoga dengan penghijrahan ini, Jue Aziz akan lebih murah rezeki, diberikan ketenangan dalam hidup serta dipermudahkan segala urusan. Sama-sama kita doakan. Lagi beberapa gambar dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Sumber Harian Metro.

Wajah terkini Jue Aziz Setelah Beberapa Tahun Bertudung

 

“Sudah Habis Edah, Kami C3rai Cara Baik” – Jue Aziz

Pelakon Jue Aziz mendedahkan rumah tangganya bersama pemuzik Indonesia, Bayu Pramana Putra Achmal telah bertemu penghujung.

Pasangan itu mengambil keputusan untuk berc3rai, namun enggan menyatakan tarikh rasmi mereka berpisah.

“Kami berc3rai secara baik dan tiada pergaduhan pun.

“Alhamdulillah, semuanya berjalan lancar dan Bayu (bekas suami) juga memahami perc3raian ini untuk kebaikan masing-masing.

“Tidak perlu tulis bila tarikh kami berc3rai kerana saya sudah habis edah pun,” katanya memetik laporan Harian Metro.

Jue atau nama sebenar Zuliana Abdul Aziz, 35, bagaimanapun akui hubungannya dengan bekas suami masih baik.

“Walaupun sudah berc3rai hubungan kami masih baik sampai sekarang,” katanya.

Jue berkahwin dengan Bayu, pada 9 Mac 2014.

Namun, perkahwinan selama empat tahun setengah itu tidak dikurniakan cahaya mata.

Pasangan itu memutuskan untuk mengambil seorang anak angkat, Darwish Naufal, 5.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : BeautifulNara via Gempak

Apa Kata Anda?

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*