[Vide0] Suami tidak bagi buat kerja lepas v4ks1n, “B0doh-b0doh yang aku sokong…”

Apabila suami ingin mengambil alih tugas isteri di rumah walaupun sehari, isteri mana yang tidak gembira. Mengemas katil, menyapu rumah, memasak, mencuci baju, tugas-tugas tersebut tidak pernah habis dan perlu dilakukan setiap hari membuatkan para isteri kadang-kadang bukan sahaja pen4t tetapi juga bosan.

Jadi apabila seorang wanita ini melihat peluang untuk berehat dari tugas-tugas tersebut walaupun untuk satu hari, dia tidak melepaskannya dengan memutuskan untuk buat ‘b0doh-b0doh’ di hadapan suaminya.

Dalam perkongsian video TikTok yang dikongsikan oleh pengguna Twitter OwToTheZie, wanita berkenaan sedang berbual dengan anak perempuannya di dalam kereta apabila dia memberitahu bahawa suaminya pagi itu bertanya kepadanya adakah dia okey.

Apabila wanita itu memberitahu suaminya bahawa doktor berkata dia tidak boleh banyak bergerak selepas mendapatkan d0s kedua v4ks1n, anaknya tahu dia men1pu.

Tetapi suaminya tetap tidak membenarkan dia membuat kerja rumah, sebaliknya lelaki itu yang mengemas katil dan mengemop rumah dan mel4rang isterinya untuk masak, membuat wanita itu gembira kerana tindakannya buat ‘b0doh-b0doh’ memberi manfaat padanya.

Perkongsian video tersebut ternyata membuat ramai terhibur dengan gelagat wanita berkenaan.

“Bodoh-bodoh yang aku sokong…”

“org yg dh ada laki je tahu perumpamaan tu…”

” jgn la dihebahkan rahsia org perempuan…”

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Koleksi Viral

Sumber : HCL

Apa Kata Anda?

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*