Lelaki kenalkan jantan tetapi kucing terlalu memilih, “Kau ingat kau cantik?”

Apabila memilih jodoh, semua orang mempunyai ciri-ciri idaman yang diinginkan dalam calon pasangan. Namun kita juga sering diingatkan untuk memilih yang sepadan dengan kita dan tidak terlalu memilih atau ‘bercita-cita tinggi’ terutamanya jika diri sendiri masih lagi banyak kekur4ngan.

Itulah juga yang dapat disaksikan dalam sebuah video lucu ini di mana seorang lelaki cuba mengenalkan kucing jantan dari rumah sebelah untuk dikawankan dengan kucingnya.

Dalam video oleh pengguna Twitter Akeem Sharyzal itu, bapa kucing tersebut berkata anak bulusnya itu selalu bising setiap malam kerana ingin mengawan, jadi dia mengajak kucing jiran ke rumahnya untuk berkawan dengan kucing betinanya itu.

Namun kucingnya yang bernama Snow tidak berkenan dengan pilihan lelaki tersebut. Gelagat lelaki berkenaan cuba memujuk kucing betinanya agar memberi peluang kepada kucing jirannya itu mengundang geli hati apabila kucing jantan berwarna oren itu dim4rahi kerana cuba mendekati si Snow.

Lelaki itu akhirnya meng3luh kerana kucingnya terlalu memilih dan bertanya kepada kucing tersebut “Kau ingat kau cantik?” membuat netizen terhibur.

“DAh Ada bf la Tu…”

“betina mmg gitu jual mahal…”

“tak hensem dgn takde duit jgn dekat…”

“mcm dengan manusia…”

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Koleksi Viral

Sumber : HCL

Apa Kata Anda?

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*