[VIDEO] “Cinta hingga ke hujung nyawa” – Cucu Bawak Atok Ziarah Arw4h Nenek

Cinta tidak mengenal usia. Cinta yang sejati tidak akan lapuk ditelan zaman. Bila kita mengenal pasangan kita cukup lama, kerinduan terhadap pasangan kita itu akan kekal walaupun pasangan kita itu sudah meninggalkan kita.

Kisah Cinta yang sejati itu adalah cinta sehingga ke hujung nyawa. Walaupun kita sudah kehilangan orang yang tersayang, kerinduan terhadap dirinya amat mendalam sehingga sentiasa merindui dirinya.

Begitulah yang terjadi kepada seorang pasangan veteran yang mana beliau masih merindui isterinya walaupun sudah lama men1nggal dunia. Perkongsian video tersebut dimuatnaik oleh cucunya yang membuat video tentang atuknya yang merindui arw4h neneknya.

Bercerita mengenai atuknya itu, atuknya membuat permintaan untuk berjumpa dengan neneknya kalau dia berniat untuk balik ke kampung. Jadi cucunya itu membuat keputusan untuk menunaikan hajat atuknya itu dan membawanya ke kubvr arw4h neneknya, untuk menziarahi arw4h neneknya.

Video:

@ad11b_92

Atok sy pelupa,Dia cakap nenek macam ada dengan kami sekali masa dalam perjalanan balik kg 🥺.. #foryourpage #alfatihah #ton

♬ Alfatihah – Mashary Rashid Al-Afassy

Perkongsian tersebut mendapat beribu tontonan dari warga net dan bila menjengah ke ruangan komen pula, ramai yang sebak melihat video tersebut, ramai juga yang mengucapkan takziah kepada arw4h neneknya yang telah kembali menemui penciptanya. Sesungguhnya kita semua akan kembali ke sana. Takziah.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Koleksi Viral

Sumber : Tiktok

Apa Kata Anda?

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*